tirsdag 11. november 2008

Utfordring.

Jeg har blitt utfordra av Ingrid http://ingrid1990.blogspot.com/, så da er det vel bare å hive seg på det.
RULES:Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.
✰ Share 7 things about yourself people probably don't know about you.
✰ Challenge other bloggers you would like to know abit more about.
✰ Let them know that you've challenged them!
7 ting om meg selv som ikke alle vet, hmmm.
1. Jeg har spilt i korps i 16 år, nå har jeg lagt kornetten på hylla, noe jeg absolutt ikke er stolt av, og skulle gjerne ha spilt i 16 nye år, om tiden strakk til.
2. Jeg gråter på 17 mai og når jeg ser den norske gardetroppen spille. Og jeg mener oppriktig at korpsmusikk er fint å høre på!
3. Jeg har laget mat til kongefamilien flere ganger, samt Bill Clinton og en hel rekke andre kjendiser
4. Jeg er sjokoholiker, og har ingen planer om å bli kurert.
5. Jeg elsker julen, og begynner i glede meg allerede etter sommerferien.
6. Jeg ønsker ofte at jeg var 8 år igjen, bare for å kunne leke med lego og barbie dukker.
7. Jeg er et stort konkuranse menneske, jeg hater å tape, og er verdens verste taper, men må føye til at jeg er en like dårlig vinner.
Da vil jeg sende utfordringen videre til Elen Johanne http://elenjohanneh.blogspot.com/

2 kommentarer:

Sigrunn sa...

Du træng ikkje å værra 8 år fær å leik dæ me Lego og Barbie vet du Hanne. Ta dæ en tur så ska æ ta fram begge dele æ, å så kan vi kos oss. ;9)

Unknown sa...

Lego har vi her å... bære å ta sæ æn tur. Barbiedokkå e det vær me...