fredag 7. november 2008

Dette er grunnen til at jeg ikke har blogga så mye i det siste.


Her i huset har vi nemmelig feiret bursdagen min på forhånd, og Lars har slått på stortromma!! Jeg er så heldig å har fått meg Nintendo WII, med flere spill, men en har fort blitt favoritten min, Super Mario Galaxy!

Jeg storkoser meg, å det ser ikke ut som jeg har tenkt å vokse fra dette med det første.

Men når det er sagt, så har jeg å slekte på, da både Mor å Far elsker å spille tv spill like mye som jeg gjør. Derfor vil jeg dele en liten historie med dere som kanskje forklarer litt om hvilke gener jeg har:)
Da jeg og Elen var små, for sikkert over 15 år siden sånn cirka på denne tiden av året, sto det nintendo på ønskelista til jul. Å snille som Mamma og Pappa er, så fikk vi jo det. Men nesten hver dag etter vi hadde lagt oss ble spillmaskinen pakket opp, koblet på og testet ut på alle mulige måter. Livredde for at en av oss skulle stå opp og ta de på fersken, ble lyden skrudd ned og ørene spisset. Så ble nintendoen pakket ned igjen å gjemt bort, for så å pakke den opp igjen neste kveld.

Da julekvelden kom og spillet skulle testes, var det ingen som forstod hvorfor Mamma og Pappa var så sinnsykt gode og vant gang på gang. Så dere ser hva jeg har å slekte på.

3 kommentarer:

Sigrunn sa...

He he. Dæm e nån luringa sjø. Bra di fann det ut.

Aud Jorunn sa...

Var ikke vi blitt enige om at dette var en familiehemmelighet...?

Hanne sa...

He,he...Her er ingen hemmeligheter vettu.