lørdag 8. november 2008

Farsdag





Kjære Pappa, gratulerer med farsdagen.




Hjemme hos oss har både farsdag, og morsdag blitt feiret med frokost på senga, kake, blomster og gaver, desverre kan jeg ikke komme å feire farsdagen på Smøla i år.

Jeg har alltid ment at farsdagen er dagen vår, min å Pappa sin, for 23 år siden, den 10 november var det farsdag og da ble jeg født. Litt av en gave det:)


Pappa er for meg: Trygghet, han har alltid svar om jeg lurer på noe, alltid en løsning.

Han er mitt store forbilde, og jeg har alltid sett opp til han.

Jeg kommer alltid til å være ei Pappajente, og han kommer alltid til å være helten min.

Så kjære Pappa, håper du får en kjempe fin farsdag.


Jeg er kjempe glad i deg.






4 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var bedre enn alle gaver i verden. Heldig Æ som har en slik datter som dæ. Så tusen takk og klæm te dæ Hanne. Har nettopp fått kaffe og sjokolade på senga og hele 4 gaver. En bok, jakke, hansker og 6 lommetørkler. :-)

Anonym sa...

Hei Hanne.
Å litt forsinket GRATULERER MED DAGEN. Håper du har hatt en fin dag.
Klem fra tante Marit.

Sigrunn sa...

Nei no tulla du Marit,du e da ikkje færsinka kan du skjønn. Ja ja d e da vel lov fær oss tantan å tull litt av å te,ikkje sant.
Men no har d vårte den 10.november så da kan vi gratuler tanteveikjå vår vet du.
Hanne,du må sjekk bloggen min,d e ei helsing åt dæ der.

Ingrid sa...

har utfordra deg på bloggen min ;) sjekk den ut ;)