søndag 8. februar 2009

Mamman`n min


Jeg skrev i et tidligere innlegg at Pappa var helten min, og en helt er bra og ha, men man må også ha et forbilde, å forbildet mitt det er mamma`n min.
Mamma`n min er ei utrolig dame skjønner dere, og om jeg blir mamma selv engang, skal jeg prøve mitt aller beste å være like flink som henne!
Mamma er en omsorgsperson, hun bryr seg alltid om at vi har det bra, hun har humor og selvironi, hun er kreativ, hun er engasjert, hun er hjelpsom, hun er leken, hun er en super kokk, hun er musikalsk, hun er et konkurranse menneske, hun er aktiv, hun er snill, hun er rett og slett helt fantastisk.
Jeg sier det ikke ofte nok, men Mamma jeg er så utrolig takknemlig for alt du har lært meg, for alt jeg har opplevd sammen med deg, og for at du er den du er!
Kjære Mamma jeg er så utrolig glad i deg.
Gratulerer med morsdagen.

3 kommentarer:

Aud Jorunn sa...

Tusen takk vennen. Vi er kanskje ikke så flinke noen av oss til å fortelle hva vi betyr for hverandre. Du, Elen og Bjørnar ( og selvfølgelig Papsen) er det kjæreste jeg har.
Så nå.... dette ble aldeles sukkersøtt :) og du etterlater deg en mamma med tåre i øyekroken

Karianne's hverdag sa...

sitter jo med tårer andre også....

Unknown sa...

Hun er alt det der som venn også!!