fredag 23. januar 2009

Utfordring.

Da har jeg fått en utfordring fra tanta Sigrunn, Tusen takk, skal prøve å svare så godt jeg kan.
4 favoritt tv-program:
Home and away, Brothers and sisters, Koneklubben, og CSI
4 ting jeg gjorde i går:
jobbet, spilte settlers, så Norge - Danmark, sonet på sofaen.
4 ting jeg ser frem til:
London tur 1 mars sammen med Lars, Ingrid, og Kjetil. Frihelg. Bruce Springsteen konsert i Bergen i sommer(Om vi får tak i billetter) Og jeg gleder meg til sommerer kommer med sol, grilling og alt som hører med.
4 favoritt restauranter:
NoodeeFrogner i Oslo, de har etter min mening norges beste sushi.
Arakataka, også i Oslo
Pascal på Aker brygge
Bryggekanten Brasserie i Kristiansund, er nok den restauranten jeg spiser mest på.
4 ting på ønskelista:
Speilreflekskamera.
En liten snerten bil hadde ikke vært å forrakte.
Nytt sikringskap, så jeg kan lage middag uten at sikringene går.
Vinne på Ekstra.
Da gjennstår det bare å utfordre 4 andre bloggere

Ingen kommentarer: