lørdag 10. januar 2009

Bildeblogg

Nå er det lenge siden jeg har blogget, og jeg beklager selvfølgelig det, men sannheten er at jeg ikke har aning om hva jeg skal skrive om. Så om noen har noen ideer er det bare å si fra. Men nå skal jeg virkelig skjerpe meg, nytt år, nye muligheter.


Så, hva skal jeg blogge om...?

Hmm, jo jeg kan jo skrive om hva jeg har bedrevet tiden med i det siste, nemmelig JOBB.
Julebord sesongen er over og takk og pris for det. Så nå er det bare å lade batteriene til sommerturistene kommer.


Så jeg tenkte at jeg skulle dele litt bilder med dere fra jobben, så her får dere en herlig blanding av mat og av mine kjekke kollegaer.


>

Her er de flotte lærlingene mine, Ingrid og Anette som legger selskap.

Ingrid aka: Abbis.



Kraftkar fra Tingvoll, med rista cashewnøtter og portvinsirup.



Stian som legger opp appetittvekker eller "tygg" som vi kaller det på kjøkkenet.



Kveite med kremet kål, sprøstekt bacon, og safranvinagrette.


Serranoskinke med artisjokk, sitrontimian og balsamicosirup.

Sjøkreps med nykål og pesto.




Den vedfyrte pizzagruva vår.





Sjokolademousse tilsmakt pærecognac på konfektbunn med bringebær.


Stian, superkokken, og bryggas casanova.


Skogsdue, med pastinakkpure og kirsebærsaus.

7 kommentarer:

Unknown sa...

du er ikke akkurat hjelpsom når alle vi andre tenkte vi skulle slutte å tenke på mat...

Linn Renate sa...

Alt dette så fantastisk godt ut, Hanne! Spesielt sjøkreps og kveite.. Tror man må ta seg en tur til Kr.sund og spise middag der du jobber=)

Anonym sa...

Herregud Hanne Merete.
Fikk lyst til sporenstriks og reise til byen, veldig mye godt :)
Opplevelsen fra 2. juledag sitter enda i kroppen, takk igjen til deg.
Vet at det smaker godt og vet du, ikke bare ser godt ut på bildet.
Hilsen Turid

Sigrunn sa...

Det er noe til deg på bloggen min.

Ingrid sa...

Så veldig godt ut alt dette du har lagt ut bilder av! :)

Tonebone sa...

Oj, ble sulten jeg nå! Koselig å oppdage deg "innpå" her å! Du er tagget hos meg. :)

Ingrid sa...

Ligger en utfordring til deg på bloggen min som du kan ta en dag hvis du kjeder deg :)