mandag 1. desember 2008

Jeg er bortskjemt...

Tusen takk til Mamma`n min og til kjæresten min som har skjønt at jeg ikke er for gammel til julekalender!!!


Så i år er det 2 pakkekalendere på meg, hurra!








Denne filmen lå bak tallet 1 i kalenderen jeg fikk fra Lars Jøran. Jeg elsker Tim Burton filmer, så dette er mitt i blinken,



Å i den andre kalenderen fant jeg et par kjempe fine votter, disse jobba mamma med sist jeg var hjemme, å jeg likte de kjempe godt, men fikk beskjed om at jeg måtte hekle kantene selv, så da tenkte jeg at sånne får jeg aldri! Men Mamma er så snill vettu...

10 kommentarer:

Camilla sa...

jeg vil si du er heldig hanne! Jeg har ingen pakkekalender i år, men siden du har 2 så er vel ikke det noe problem?;)

Hanne sa...

He,he... litt ego jeg da vettu!!!
Du får mase på Tomas til neste år, så blir det nok pakkekalender på deg også:)

Marie sa...

Artig med slike kalendere da! Jeg og Linn Renate laga til hverandre da vi bodde i Tr.heim. Kjempestas hver morgen!

Hanne sa...

Så koselig da:) Kjempe stas, gleder meg til å stå opp i morgen:)
Barnslige gleder!

Linn Renate sa...

Så fine votter! Kjempe kos med pakkekalender=)

Camilla sa...

har som regel fått fra han, men i år så tror jeg han ikke har tenkt på det ;) du skal få ha kalenderne dine i fred du:)

Aud Jorunn sa...

Ja,ja,ja du er bortskjemt ja....
Men det er greir det, kan ikke skylde på noen andre enn meg selv

Unknown sa...

Var innom bloggen til Aud Jorunn, og sidan ho ikkje viste fram din kalendar der måtte eg sjølvsagt hit for å sjå;0)
Flotte kalendrar, kjekt med film og nydelege vottar....
Helsing Line

Elen Pelen sa...

Nå ligger det en utfordring til deg på bloggen min :)

Ingrid sa...

Svar på kommentar i bloggen min:
Enig med du, men først gleder jeg meg til sommeren ;)
Ja, det må vi! Det var kjempegøy med spillekveld, og både jeg og Dagfinn er enige om at vi må ta det igjen snart! Margit og Jan hadde det også kjekt, så kanskje de blir med igjen også:)