torsdag 12. mars 2009

Smøla



Borte bra, hjemme best.


Nå er det 8 år siden jeg flytta fra Smøla for å gå på skole i Kristiansund, flyttet videre til Oslo, for så å vende nesen tilbake til Kristiansund igjen.
Men i alle disse årene så har Smøla alltid vært "Hjemme" for meg, selv nå, når vi har kjøpt hus og slått oss ned i Kristiansund, er Smøla fremdeles dit jeg drar når jeg skal hjem.
En gang skal jeg bo på Smøla igjen, en gang skal jeg reise hjem for godt!
Flere som har det på samme måte som meg???

5 kommentarer:

Linn Renate sa...

Har bodd mange flotte steder, men Smøla er alltid "hjemme"! Og det er alltdi herlig å komme hjem=) Fint at det er flere som ser for seg å flytte tilbake etterhvert:)

Tonebone sa...

Ja, absolutt. Jeg må nok tilbake når jeg er "ferdig" her på Østlandet, når det er, vet jeg ikke. Men da er vi tre i samme båt! :)

Ingrid sa...

Du er nok ikke alene om den nei! Rart å tenke på, men til høsten er det faktisk 3 år siden jeg dro til Kr.Sund for å gå skole... Smøla er alltid hjem, og håper virkelig at jeg kan flytte tilbake dit når jeg er ferdig utdannet. Men da bør det jo være arbeidsplasser å komme tilbake til, hjelper lite med en stor hall til å spille fotball i hvis det ikke finnes arbeidsplasser :p

Sigrunn sa...

I did it !!!

Hilde`s bloggverden sa...

Så deilig å lese at "mange" av ungdommene våre egentlig har lyst til å flytte hjem ....en gang i fremtiden.
Vi har mange arbeidsplasser på Smøla, men kanskje ikke akkurat de som dere er ute etter akkurat nå. Men om noen år.....kanskje dere er litt lei av det dere har jobbet med en stund, og er moden for å prøve noe annet, da er det kanskje en mulighet for at Smøla har noe ;).
Velkommen tilbake når den tid kommer.