søndag 27. juli 2008

Snart ferdig...




Ja, nå nærmer det seg slutten...




Her i myraveien 7 har vi hatt en ganske produktiv helg, Lars har listet ferdig, vel nesten ferdig da. Mangler bare de listene som skal være rundt skyvedørsgarderoben, å den venter vi jo fremdeles på, men den som venter på noe godt, venter ikke forjeves sies det. Vi få da håpe det stemmer:)


Som dere ser over har vi også skrudd sammen ikea-sofaen vår, en stor, og meget behagelig sovesofa, så nå er vi klare for å få besøk.... Hint,hint. Den skal flyttes når garderoben kommer, men frem til det står den veldig godt akkurat slik den er nå...


Men ikke nok med det, jeg har akkurat skudd ferdig en kommode, det tok meg ikke mindre en 3 timer, litt banning og mye frem og tilbake i instuksjonsheftet. Fin ikke sant??







Måtte jo kjøpe noen puter, et teppe, og litt annet stæsj til å pynte med. Gøy å pynte opp når det er så fint ellers, så det blir nok noen flere innkjøp tenker jeg. Kjenner jeg er veldig fornøyd med helga, alt vi har gjort, og selvfølgelig resultatet.

En stor klapp på skuldra til meg selv:)



2 kommentarer:

Sigrunn sa...

Så fint d vart. Kjæm innom å vil sjå næste gong æ e i by'n.

Hanne sa...

Det er bra å komme:)