fredag 18. juli 2008



Da er vi i gang med oppussing av gjesterommet....


Det har gått litt sakte med både oppussing å bloggingen i det siste, ferien tok slutt og da ble det litt mindre tid til begge deler. Men nå skal jeg bli mye flinkere til begge deler.


Her har jeg lagt ut et bilde av tapeten på gjesterommet, som vi faktisk har klart å fått opp på veggen helt selv. Tapeten er valgt ut av interiørarkitekten Lars Jøran, fin ikke sant??!! I helga er det meningen at gulvet skal komme på plass, her skal vi legge eikeparkett. Skal prøve å legge ut bilder av det også. å da er det bare å vente på skyvedørsgarderoben som vi har bestillt skal komme... Gleder meg til å bli ferdig, å få ting på plass der de skal være, rydde opp, og da er det bare å vente på gjestene.... Så velkommen skal dere være!



6 kommentarer:

Aud Jorunn sa...

Flott gjesterom, "tikka" først. Og var det slik at du leie ut den der interiørarkitekten, kan jo bli en liten bi-inntekt det.

Hanne sa...

He,he... det har jeg ikke tenkt på engang. Har en del flere prosjekter på gang her hjemme først, men etter det er det muligheter for utleie...

Stjernebarna sa...

kor fin en tapet...korr fainn du deinn???

kvelsklem fra Frei:-)

Hanne sa...

Hei,hei.. tapeten er fra borge og er kjøpt på Lystrup:)

Unknown sa...

Nyyyydelig tapet! Han e rekti så flink te ta her han Lars sjer æ! Sekkert deilig å få ferdig gjesteromet da.

Hanne sa...

Det blir deilig ja, gleder meg:)blir godt å få rydde opp i alt kaoset, men det trenger jeg vel ikke å si til deg...;)