fredag 11. juli 2008

Da er bloggingen i gang...


Det er fredagskveld, jeg og min kjære Mor www.audjorunn@blogspot.com sitter med hver vår PC, og prøver å finne ut i denne blogge-jungelen! Dette er ikke så enkelt for en stakkar nybegynner, men morro er det.


Tante Sigrunn var så snill å holdt et blogge-kurs for oss, siden hun er en ganske dreven blogger, fikk hun dette til å se lekende lett ut... å vi gikk til verks med godt mot, uvitende om hvilken jungel det er der ute. Nå sitter her å klør oss litt i hodet.


Målet er å blogge litt om livet mitt og hva som skjer rundt meg, Håper det blir litt enklere etterhvert

4 kommentarer:

Sigrunn sa...

Da må jeg få ønske deg velkommen også. Kjekt å ha deg her, jeg linker deg tvert...

Anonym sa...

Velkommen til bloggernes verden. Spennende å følge med på din side.

Pappa

Unknown sa...

Har du fått blogg du å?! som æ skræv åt mor di: Bloggus Hektavirus e færfærdeli smettsomt ;) Arti!

Anonym sa...

Nemmen, såå koselig da :)