tirsdag 30. september 2008

En liten prinsesse

Vi har fått en liten prinsesse til i Norge, i går ble Prinsesse Emma Tallulah født.

Gratulerer til hele den norske kongefamilien og hele det norske folk.



Prinsesse Martha og Ari Behn har fått en del forskjellige reaksjoner på det noe spesielle navnevalget. Jeg vet ikke helt om jeg liker navnevalget, men det er vel egentlig ganske fint!Jeg gir Prinsesse Martha og Ari all ære for å skape litt liv og blæst rundt monarkiet. Og ikke minst liker jeg at de velger å tenke litt utennom det som er vanlig.

Hva mener dere???


5 kommentarer:

Aud Jorunn sa...

Prinsesse Emma Tallulah, måtte vel bli noe sånt etter Lea Isadora of Maud Angelika. Men du har helt rett, de skaper blest og blest er bra. Men jeg tror nok ikke at hverken du eller Elen kunne ha fått et sånt navn....eller?
Vi kan vel ikke si så mye på navnet, vi som har hatt en Stinkadora i slekta

Ingrid sa...

Synes det var et fint navn jeg. Spesielt selvsagt, men fint :) Søt var hun også, så bilde av henne på nyhetene :)

Sigrunn sa...

Jeg syns navnet var søtt,og søt var jo også det lille nurket.Tallulah er visstnok et gammelt navn ifølge opplysninger på internett, og navnet skjemmer som kjent ingen,det er vel det motsatte som er sannheten.
Du Aud,ho Stinkadora, va d på vår eller Kurt si side tå slækta d da?

Hanne sa...

Jeg tror både jeg og Elen kunne lett hatt et slikt navn. liker litt blæst rundt oss vi også vettu:)
Stinkadora er fra Flataukan siden av slekta, sammen med en hel haug andre spesielle navn.

Unknown sa...

For en uinvidd i familien Holmen...hvem i heiteste huleste( som forøvrig er min treårings favoritt utrykk...) er eller var stinkadora? en katt??si at det var en katt...