tirsdag 5. august 2008

Jeg har fått en award...




Tusen takk til Mamma som er så snill å sende meg en sånn, koselig å få!

Blir litt inspirert til å blogge mere, så nå skal jeg bli flinkere til å blogge oftere!!! Skulle jo ha sendt den videre med jeg tror alle bloggerne jeg er innom daglig har fått en fra før... Men om jeg skulle sendt den videre så måtte det bli tilbake til Mamma. Begrunnelse: Jo, hun har blitt helt vill på bloggingen, og imponerer meg stadig med sine tekniske"skills" Sjekk ut bloggen hennes http://www.audjorunn.blogspot.com Men det er en til som fortjener og det er min tante Sigrunn som inspirerte meg til å lage en egen blogg, hun skriver så mye fint og har kjempe masse fine bilder. sjekk ut bloggen hennes http://www.pusleriet.blogspot.com/

2 kommentarer:

Aud Jorunn sa...

Tusen takk Hannemor... Tar den gjerne en gang til jeg. Og så ser jeg at du kan noe jeg ikke kan: Å få til slik at linken går direkte. Et stort myterium for meg dette.

Sigrunn sa...

Takk skal du ha Hanne. Tar den gjerne en gang til jeg også.Føler formelig at selvsikkerheten kommer sigende.